sábado, 15 de febrero de 2014

Museu del cinema

Boooooooooooooones!


M'heu de castigar perquè he estat molt de temps perduda i tot i que he fet moltes cosetes amb en Victor encara no us he explicat cap! Molt malament Tamara!

Bé, que ha anat passant tot aquest temps? 
Vam acabar que en Victor havia marxat a celebrar les festes de nadal amb la seva família, doncs així va ser, fins al dia de reis que vam dir de veure la cabalgada tots junts (amb la seva mare i la seva germana). Però al quedar i anar a buscar-nos, hi havia TANTA gent que va ser impossible!!!! (Quina angoixa de moment!).

Al següent cap de setmana vam marxar cap a Girona, que és el fet que ara us vinc a explicar aquí, ja que encara que hem fet moltes sortides aquesta és una de les més divertides!

Per mala sort no tinc fotografies, ja que el meu telèfon mobil era molt vellet i va durar poquet aquell dia...(per sort la meva parella m'ha pogut deixar un altre!).

Bé, vam arribar al Museu del Cinema cap a les 11h d'un matí de dissabte, en Victor estaba nerviós perquè haviem anat llunyet amb el cotxe i no està gaire acostumat. Comprem les entrades i entrem a la primera habitació del museu, que es tracta d'una saleta de cinema on parla una mica de l'historia del cine i de com el col·leccionista, pel qual es té tot aquell material al museu, es sentia fascinat per les tècniques filmogràfiques al llarg del temps. En Victor estava espantat, la sala era fosca i les imatges moltes vegades eren de monstrets i dimonis amb mala cara, així que en quant va acabar el video vam sortir corrents! Jajajaja!


Pis rere pis, en Victor i jo anavem interactuant amb el material del cinema, no parava d'escoltar:
- Tamara!!! Vine!!! Vineeeeeeeee!!! Mira això!!!!

Quan vam acabar el museu. que haig de dir que va ser una mica ràpid perquè en Victor no parava de correr de cantó a cantó emocionat (jajaja) vam donar una volta pel centre de Girona i com li havia promés, li vaig comprar un comic: CAPITÁN AMERICA.

Finalment vam tornar a casa i en Victor cansadet i relaxat em va dir adeu des de el seu portal! 

:) Fins aquí l'aventura del Museu del Cinema, entre d'altres, divertida com cada dia amb en Victor!


PD: no marxeu, que ara us explicare que vam fer fa dos caps de setmana! 


UN PETÓ!

No hay comentarios:

Publicar un comentario