jueves, 26 de diciembre de 2013

Bones festes a tothom!!!

Boneeeees!!!

Soc la Tamara, estudiant de pedagogia a la UdG i aquest any participo al Projecte Rossinyol a Blanes, tot i així no és el primer any que en soc part, ja és el tercer! Així que aquí estic altre cop amb ganes i energia de noves experiències i emocions. 

El meu mentorat és en Victor, un nen molt macu de 8 anyets. La seva família és procedent de Rumania tot i que ell i la seva germana petita (Tasha, de 5 anys) han nascut aquí Catalunya. 
El primer dia a la reunió del Rossinyol, quan ens varem coneixer, en Victor ja xerrava molt amb mi, fet que em va agradar ja que jo també soc molt xerraire. De seguida ens vam fer l'un amb l'altre. 
Vam quedar doncs en veurens el cap de setmana, primerament a casa seva per coneixer el seu entorn més pròxim, la seva família i com és en Victor a casa seu.

Un cop allà en Victor tenia deures de català així que vam aprofitar per fer-los tot plegats, aixó em va servir per a poder coneixer el meu nen dins l'àmbit educatiu també. 

No obstant, voliem fer algo més divertit així que vam quedar pel següent cap de setmana, aniriem a la gossera de Tossa de Mar a passejar gossos pel parc. I així vam fer.
En Victor tenia una gosseta molt maca, li va posar de nom "Victir", tot i que després li va canviar 5856496 vegades! Ha ha ha ha!!!!



En Victor i jo li vam agafar molta estima a la gossa ja que de debó mai haviem vist un animal tant tranquil i dolç! Per altra banda el gosset que jo vaig tenir era moooooooolt mogudet, però igual d'adorable! 
Quan ja estavem cansadets vam anar al parc del costat a esmorçar una mica i explicar-nos cosetes! 





Vam estar jugant als tobogants i en Victor pujava tota l'estona a un petit trenet de fusta que hi havia, així que li vaig fer una foto! 


Al cap de setmana següent no vam poder quedar, però la setmana abans de marxar cap a les festes de nadal ens vam veure altre cop a casa seu per dir adeu, ja que en Victor i la seva família ara estan a Barcelona amb els seus avis i cosins!

De moment aquesta és la nostra aventura, però quan en Victor torni, hem pensat d'anar a Girona al museu del cinema i també aixi poder ensenyar-li la meva facultat! 


UNA ABRAÇADA I BONES FESTES A TOTHOM!!!!!!!!! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario